Thursday, May 18, 2017

Нар гарсааан

Нар гарсан. Улирал эхэлсэн.ххо  Дээр нь хичээл амарсан тул бүр ч сайхан фокуслана одоо. Битгий догдол доо, бүтээн байгуулалт одоогоор гарахгүй. Би аминчхан юм болохоороо өөрийгөө л хөгжүүлж бас хөгжөөх гэж улайрч явна.

Ердөө эцсийн эцэстээ 2л анги байгаа байхгүй юу. Хийсэн эсвэл хийгээгүй. Хичнээн удаан бодсон тэмүүлсэн, шуналтсан чинь хамаа алга. Хийсэн бол догь байна, хийгээгүй бол соори. Хийчээд хүртвэл бүр догь, хүртэх тухай л бодсоороон байгаад ажиллахаа мартвал тэгээд дуусаа... ЭГО-гоо хяна.  Би яагаад л 30 наснаас хойш амьдрал байхгүй юм шиг адгаад байдагаа ойлгохгүй юм.Тэр үед өөр зүйл эхлэх ёстойн болуу..ххо Сэтгэл зүй болон шийдвэр гаргалт, тархины тухай сонирхож яваад нэг сонин кино үзчихэв - The Exam. That`s it.  Зав ихэдвэл үзээрэй. Надад нэг удаа л үзэхэд таалагдсан.

1. Шийдэх+ зураг харах
2. Сахилга бат+ хөдөлмөр+сэтгэлийн тэнхээ
3. Be humble+ атга очыг дамжуулах


Би хамт амьдаржаа хүнийгээ ч орой ирэхэд нь хоол хийчихээд байх ёстой гэж боддоггүй. Би завгүй байсан бол тэгээд яахын, эсвэл зүгээр л хиймээргүй л байсан бол яахын...Би эмэгтэй нь юм чинь гээл юмны урдуур ороод байх зуршилгүй, урамгүй хамтрагч. Асуултанд хариулмааргүй байвал би хариулку, би хүсээгүй амлалтаа өгөхгүй бас чамайг худлаа хөөргөхгүй...Бас тэр цэгт хүрэх чухал хүн биш л бол тайлбар тавихгүй минь ойлгомжтой...Хүйтэн хөндий гэнэ лээ....Ганцхан хйиж чадах юм маань гэвэл тэр үед л дэргэд чинь байж, нүдрүү чинь харна. Хамгийн сайн хйидэг ажилбар минь, амлаж чадах минь л тэр. Аан бас заримдаа гадаа нартай өдөр байж таарвал би их гайгүй, хөгжилтэй талдаа...хха Ажлыг минь л хийлгээд өгөөрэй харин хха

No comments:

Post a Comment